12 juni 2009

Oud en nieuw in de eetkamer

foto: House of Pictures Wat een sfeervolle ruime eetkamer. Door verschillende tinten wit te gebruiken krijg je een aangename spanning in de kamer. En de zwarte stoelen (mier) geven een leuk contrast. Ook is er contrast te vinden tussen de moderne stoelen en de oude kleptafel. Mooi samengesteld met liefde voor oude materialen maar ook oog voor deze tijd en combineren!

What a great spacious diningroom! By using different shades of white you create a nice atmosphere. The black chairs (ant) are a nice contrast with the old furniture in the room. Very nice together with the Swedish foulding table. A good layout with love for old materials and an eye for todays decorating and making edgy combinations.

5 opmerkingen:

  1. Die Zweedse kleptafels vind ik echt prachtig. Hoop er ooit nog eens zo eentje te vinden in een XL-formaat. Mij kan deze mix van design en brocante ook heel erg bekoren, ziet er prachtig uit! Die zwarte stoelen zijn trouwens model ´Mier´ van Arne Jacobsen. Zijn ´vlinders´ hebben een iets andere vorm. Maar goed, dit is misschien muggeziften van mijn kant, haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like big spaces...Love the little table in the corner...It gives a romantic touch to the room and it's totally in contrast with the black chairs but the go together perfectly!
    See ya!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Caroline,
    Ik woon in Limburg en zag vandaag dat Lille Lyke genoemd wordt in een artikel in het Limburgs Dagblad. Het is een artikel over webwinkels.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline,
    Dat doe ik heel graag! Hij gaat morgen met de post mee.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Muggenziften mag. Ik heb het meteen aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen