25 januari 2012

Oh my.... wauw!




Ik heb het niet snel maar dit is een huis waarbij ik meteen zou zeggen ik laat al mijn bezittingen achter, neem partner en kindje mee en ga hier wonen. Wat een heerlijk, licht, fris, rustiek, uitnodigend huis. Het lijkt hier wel 365 dagen zomer. Gespot op Lighthouse Locations.
I don't get the feeling very often but for this house I would leave all my possessions, pick up my partner and our baby and live here. What an amazing light fresh rustic and warm welcoming house. It looks as if the sun shines 365 days a year. Spotted on Lighthouse Locations

11 opmerkingen:

  1. Ook mijn mond hangt open
    met een druppel kwijl eraan.
    Dat vloerkleed!!!!
    Mega mooi echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ten eerste, ik vind dat je een enorme toffe blog hebt. Altijd van die heerlijke lichte, frisse huizen. Ik hou ervan :-) Dit huis is natuurlijk weer he-le-maal de bom, geweldig. Die fluor accenten en dat licht ... helemaal goed, zucht. Ik kwam er tijdens de rest van de foto's achter dat dit huis (gedeeltes ervan) ook in het boek 'romantic style' staat. Love it.

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, heb je een klein plekje over voor mij want dan kom ik stiekem achter je aan.groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, not if I get there first! Ik laat ook alles achter om hier te wonen (op vriendlief en mini na natuurlijk).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Normaal houdt ik niet zo van wit maar wat is dit mooi zeg! En ruim!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben mijn koffers al aan het pakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, het wordt een vrouwen huis. Voel een nieuwe editie van Mama Mia opkomen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw!! wat mooi!! en wat een ruimte.. lijkt me héérlijk!!! prachtig mooie foto's, ook als ik door klik naar "lighthouse locations" ♥
    groetjes, herma
    ps: ik heb je blog bekeken na een telefoontje van jolanda (zij heeft hierboven ook al gereageerd! en is my best friend :) en het is inderdaad en zooo leuke blog!! 'k ga je zeker ook volgen nu! en, ik kwam er ook achter dat ik op je website het boek "detaljer hemma" heb besteld :)) ook al met zoooveel mooie plaatjes!! doeidoei!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow zo mooi. En nu wil ik dus ook knalroze stoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geef je geen ongelijk, ik wil ook meteen intrekken!

    BeantwoordenVerwijderen