11 februari 2009

GEWONNEN

De volgende lezers hebben een gratis nummer van de 101 woonideeën gewonnen:

GERIA, ESTHER, MARLOTTE, LEON10, PAULINE, HEIDI, LIA, FLOOR, NEELE en MARIANNE

Er bleven 5 lezers over die niet in de prijzen zouden zijn gevallen. En klein geluk gunnen we iedereen. Voor hen hebben we dus wat extra exemplaren gekocht. Het gaat om:

NELLEKE, LOTTEKE, LISELOTTE, SOMETHING WHITE en ANNE

Mail ons zo snel mogelijk je adresgevens naar info@lillelykke.com. We hebben de bladen voor verzending klaarliggen! Veel inspiratie toegewenst....

En vergeet ook niet het maartnummer van Ariadne at Home te kopen. Hier staat een leuk interview in over Lille Lykke (pag 80 - 81).

Groeten en bedankt voor het meedoen!
Caroline Sleijffers

6 opmerkingen:

  1. Aah, dat vind ik nou warempel een sympathiek en tof gebaar! Echt lief dat je ook aan degenen die niet uitgeloot zijn toch een woonblad cadeau geeft! Van harte dank!
    Nu is het wel zo dat ik in België woon en om jou niet op (verzend-)kosten te jagen en omdat ik die uitgave van de 101 al heb (ik koop dat blad elke maand), laat ik het deze keer aan mijn neus voorbij gaan... :D
    Maar toch nog eens dank voor je vrijgevigheid! Hartelijke groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bericht van een dank van een nietuitgelotedietocheenwoonblad krijgt! Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geluk zit in een klein hoekje , maar jij maakt kleine geluk wel groter...
    Thanx!Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het blad vandaag gekregen. Leuk met die lampion. Hartstikke bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Caroline,
    Erg bedankt voor de 101! Dat wordt dit weekend heerlijk lezen en ideeen opdoen. Gefeliciteerd trouwens met je interview en vermelding in de Ariadne!
    Groetjes, Marlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen