3 februari 2009

PRACHTIG!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer precies weet waar ik deze foto vandaan heb gehaald. Maar hij blijft een van mijn favorieten. Ik ben verliefd op dit type stalen pui. Het maakt de overgang van binnen naar buiten zo bijna niet aanwezig. De zon kan volop binnen komen en je geniet van het groen van de tuin.

Ook de grote robuuste houten deur en de XL tafel maakt het tot een heerlijke leefruimte. Je kunt hier zo met een gezellige groep aan eten of met een kop koffie en een laptop in het ochtendzonnetje genieten van inspirerende sites.

4 opmerkingen:

  1. Grappig genoeg heb ik precies ditzelfde plaatje in mijn (papieren) inspiratiemap! Ik heb het ooit uit een woonblad geknipt, omdat ik deze stalen ramen/deuren ook prachtig vind. Mijn man gaat in onze toekomstige keuken zo´n zelfde pui maken naar de tuin toe.
    En als ik me niet vergis, staat dit huis ook in een van mijn woonboeken, maar ik weet nou niet zo 1-2-3 welk het is.
    Groetjes, Marjolijn

    PS. ik ben benieuwd naar je reisverslag van de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'tLijkt wel een plaatje uit de Cote Maison of Marie-Claire Maison? Franse huizen hebben vaak dit soort puien...In ieder geval; ik vind hem ook heerlijk!! 'k ben gelijk weer geinspireerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Caroline, gezien je passie voor Scandinaviƫ, hier een hele leuke site met heel veel moois!: www.svettlet.no

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb laatst even ongegeneerd binnen gegluurd toen iemand zijn voordeur opendeed in een klein amsterdams straatje... dit was een winkelpand pui en de mensen hadden zo'n zelfde pui geplaatst om een halletje te creeren.

    BeantwoordenVerwijderen