31 oktober 2009

May I have your votes please!


Facebook leden opgelet! Ik doe mee aan een Filipa K en ELLE wedstrijd en ben in de running om vrij serieuze cadeaubonnen voor Filipa K kleding te winnen. En daar kan ik alle hulp bij gebruiken!

Stem voor 5 november op mijn inzending (foto nummer 84 in het fotoboek) via deze link naar Facebook.

Facebook members help me please. I've entered in a Filipa K & ELLE competition and my entry is in the running to win a serious voucher for a Filipa K wardrobe. And I can use all the votes and help I can get.

Please vote for my entry (picture number 84 in the album) using this link to Facebook. You can vote until the 5th of November!

5 opmerkingen:

  1. Caroline,
    Als ik naar de link ga, zie ik nergens iets waar ik kan voten of zeggen dat ik jouw foto leuk vind.
    Hoe kan dat? Hoe werkt het?
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben daar zelf ook wel even mee bezig geweest moet ik bekennen.
    Volgens mij is de truc, 'lid' zijn van facebook, 'fan' worden van Filippa K en dan stemmen.
    Maar ik heb de vraag 'how to vote' ook voorgelegd bij de beheerder van de Filippa K pagina bij Facebook.
    Ik sta nu gedeelde 17e plaats. Er is dus nog wel een weg te gaan want alleen 1,2 en 3 krijgen een shop bon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tuurlijk stem ik, is een prachtige foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto!! Jammer dat het stemmen zo ingewikkeld is..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van zo'n foto word ik heel erg blij! Natuurlijk ga ik stemmen. Wat is het voor mooie bol die je gefotografeerd hebt?

    Succes! Anneke

    BeantwoordenVerwijderen