26 september 2012

Live bloggen op de woonbeurs

Nodig een blogger uit op de woonbeurs om live te gaan bloggen en wat gebeurt er.... Om 15:18 uur kan de eerste post de lucht in omdat ze vanaf 10:00 uur 's ochtends alleen maar heeft staan kletsen, ontmoeten, inspireren en delen. Oh ja en ook wat uitleggen over wat bloggen is want de massa hebben we duidelijk nog niet bereikt. Ik geef het dan ook maar op. Hier mijn LIVE blogpost vanaf de woonbeurs. Hopelijk straks of anders morgen meer want ik heb wel 275 foto's op mijn computer klaar staan.

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk (juist) dat je zoveel aandacht krijgt !
    ik was er gisteren en de bloggers die er toen zaten hadden het ook druk..
    Veel pelzier nog de laatste uurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo hoort het toch ook! Ben heel benieuwd, ik ga vrijdag naar de beurs & ga dan ook gezellig de bloggers van hun werk houden! :)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, geen tijd om te bloggen, maar wel een mooie tijd gehad. Ook belangrijk! Ik ga morgen....zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt alsof het erg leuk was! ben reuze benieuwd hoor! en dan zijn wij er nog tot 6 uur! moet je nagaan voor de avond bloggers! Lange dagen! MOrgen weer even kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk!! Ik ga van de week absoluut een kijkje nemen bij je collega's! Wat een waanzinnig initiatief van de woonbeurs om bloggers een podium te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was leuk je even gesproken te hebben over OYOY! Het zag er fantastisch uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, dat kunnen wij ons niet meer voorstellen: wat bloggen is?! Het zal mij ook zo vergaan morgen, veel foto's...weinig posts ;-) Het mag de pret niet drukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Caroline! Wat is je blog mooi geworden! Na een roerige tijd heb ik eindelijk weer tijd om wat te lezen... Ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat, maar volgens mij helemaal oké! Misschien zien we elkaar binnenkort weer eens, ik ga je in ieder geval volgen. Ik werk nu voor Rice.dk: erg leuk! Groetjes, Natalie (voorheen Noords.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoorde dat toevallig dinsdag van een van de Deens meiden. Wat leuk bij RICE. Zelf ben ik sinds deze week agent geworden van OYOY living design uit Denemarken. Ook een geweldig mooi merk wat het zeker goed gaat doen in Nederland. Mocht je ooit in de buurt van R'dam zijn dan gaan we ergens lunchen!

      Verwijderen
  9. hey, was er gister even (toen daan en joscha er ook waren)..we hebben elkaar geen hand gegeven, maar ik was diegene met het gele colbert (van Sloppop). Leuk jullie allemaal Live te zien (bloggen)! Grtz vanuit Groningen! Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. daar ben ik weer... dat klopt helemaal niet wat ik zeg! ik koppel een verkeerd gezicht aan dit blog, sorry! maar het was toch leuk gister met de andere meiden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, ik was zaterdag even op bezoek bij de bloggers. Maar de stands trokken wel aandacht. Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen