1 oktober 2012

It's all small talk

GIVE AWAY
Voor voornamelijk zwart/wit prints met humoristische teksten of mooie afbeeldingen moet je bij het Engelse ONE MUST DASH zijn. Kreten als 'If I had a French accent I would never shut up' en 'Children left unattended will be sold to the circus' worden gecombineerd met fijne typographie. En heb je nou geen ruimte meer voor nóg een poster dan zwicht je vast voor een van de theedoeken.! We mogen een Small Talk print van 30 x 40 cm aan een van onze lezers cadeau geven. Laat even je reactie hieronder achter als je kans wilt maken. 
< zorg er ook even voor dat ik je kan mailen als je gewonnen hebt >
My most recent discovery from the UK is printstudio ONE MUST DASH. Lines as 'If I had a French accent I would never shut up' or 'Children left unattended will be sold to the circus' are combined with nice typography. And if you're a poster fan like myself and don't have any more space I'm sure you'll be very happy to hear they also have tea towels in their collection. 
Nice! We can do a give away on one of the new Small Talk prints size 30 x 40 cm. Interested? Leave a comment with this post to get yourself in the running. 
< make sure I can contact you by email if you are a winner >




34 opmerkingen:

  1. Die Children left unattended of Bla wil ik wel voor in mijn nieuw huisje! :)

    Grtjs
    Thomas (soilentgreen85@yahoo.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! alles is welkom,haha;-)
    Ik doe graag mee,
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm humoured by children left unattended will be sold to circus. I would give this to my girlfriend whom works in a small children's toy shop and she regularly tells of parents whom think the shop is a baby sitting service whilst they go have a coffee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, ik wil heel graag een poster winnen! Die 'bla' stond al op mijn verlanglijstje.. Duimduim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne give away! Ik zat net van het weekend te surfen voor een nieuwe poster en vond toen Bla online! Te leuk, nog niet aangeschaft, dus wie weet!?.. Super leuk merk One must dash

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou... daar doe ik graag aan mij! Ze zijn erug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Doe eigenlijk niet zo snel mee met give away's. (facebook gedoe...) Vind deze erg leuk en past altijd.
    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou ook niet van dat like me hier en like me daar. Hier is het gewoon 'winnen en klaar!'.

      Verwijderen
  9. Wat een mooie give away, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhh... Leuk! Doe graag mee!

    Heb de lijst al een tijdje klaarstaan (leeg!), maar ben nog op zoek naar een mooie print :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie posters. Daar maak ik graag een plekje voor vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke posters, bedankt voor de tip! Ik doe ook graag mee met de Give Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die Bla is gaahaaf!! Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maandagochtend: je start je pc op, opent je mail, en zie daar een mooie winactie van Lille Lykke, dat maakt een glimlach! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig leuke prints. Daar zou ik dolblij mee zijn! Dus ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een fijne maandagmorgen giveaway! Nice!
    Ik ben een wand met posters aan het maken en de BLA en childeren unattended will be solded stonden nog op mijn lijstje. Dus ik doe ook graag mee!

    Groetjes!
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oeww, ik weet hier nog een stralend wit stukje muur voor! Dus ik doe graag mee! Groetjes, Sigrid (sigrid53@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. One must dash print is my favorite! Would love to win it

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ahh superleuke en mooie posters! dat wil ik wel winnen :D (hellodanique(at)gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jaaah, heel mooi. Die poster zou het perfecte begin vormen van mijn zwart-witte lijstenwand...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Helemaal super ik doe mee!
    (ik zat er verlekkerd naar te kijken tot ik opeens door kreeg dat je 1tje weg gaf hihi)
    bieneke71@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig! Ik ben fan, hoor!!
    byevamaria.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe ook graag mee! The unattended children is mijn favoriet!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha hier is de circusposter favoriet! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gewoon prachtig, ik doe maar wat graag mee
    jeanninevanham@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jaaa ik doe mee! Ze passen allemaal in mijn huisje :) Bla vind ik de gaafste!
    neske_82@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een mooie give away, daar wil ik graag aan meedoen! De BLA vind ik helemaal geweldig!

    spoediez@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I'd love a poster from One must dash! Have had my eyes on them for some time now. I follow your blog Lille Lykke Kids with great pleasure.

    Karin/Pysselbolaget.se

    BeantwoordenVerwijderen