22 april 2010

All white

Een oase van wit met een heerlijk daybed/bank hoekje vol interessante spulletjes. Wil je zelf ook zo'n leuk hoekje maken kijk dan liever naar WELKE spullen vind ik leuk en niet zozeer naar de kleur. Want zijn ze niet van origine wit dan verf je ze gewoon wit!


A bliss of white with a cosy daybed and shelves full of interesting things to look at. Thinking about creating your own white corner. Rather look for things you like than wether or not they are white. After all, that's only a paint brush away from being white!


Pictures: Hus & Hem

6 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Alles steekt zo mooi wit af tegen de muur die net een paar tintjes donkerder is. Sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm mij net iets te wit... Maar wel genoten van het plaatje.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wit is ok, maar ik mis toch en beetje kleur.
    Ik denk ook niet dat dit geschikt is voor huis waar kinderen rondrennen. Wel een mooie foto !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben hier echt even niet geweest merk ik... en weer heel wat gemist!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi,ik ben gek op wit!!!
    Groetjes,Tanja..

    BeantwoordenVerwijderen