15 april 2010

Swedish Hasbeens!

In de winter ben ik dol op de skerries van Tretron, zo richting de zomer wil ik het liefst Swedish Hasbeens. Mooie klompen in moderne uitvoeringen én verschillende hakhoogten. Een van de 2010 modetrends! En ze hebben ook zo'n ontzettend leuke kindervarianten zoals deze gele 'peep toe' klompjes. Kijk voor de hele collectie en de verkooppunten op de site van Swedish Hasbeens

In winter I prefer the Tretorn boots (specially the Skerry), but towards summer my heart starts pounding for the Swedish Hasbeens. Nice clogs in modern style with heels as high as you can walk on (high, sky high, super high). Clogs will be a fashion trend for 2010! And they're also available in a kids version with these cute yellow peep toe clogs. Look for the collection and salespoints on the site of Swedish Hasbeens.

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip!
    Die peep-toes klompjes zijn echt erg leuk.

    Groet
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG, je maakt me hebberig; ik zit al op de site peep-toes in het zilver te bestellen, waaaah!!!
    Thanks for the tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou inderdaad wat zijn ze leuk zeg, zo kan het ook!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze zijn erg leuk ja, ook ik ben een grote fan van de tretorn laarzen, ik ben er de hele winter naar op zoek geweest maar kon ze alleen bij amerikaanse webwinkels vinden en had dan of een amerikaans postadres nodig of de verzendkosten waren meer dan de laarzen zelf. misschien heb je een tip waar ik ze volgende winter kan kopen?
    groeten michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wanneer gaat Lille Lykke deze importeren?

    BeantwoordenVerwijderen