26 april 2010

Lichte woonkamer

Een heerlijke lichte zithoek gespot in BoligMagasinet. Zelf hou ik erg van de zwevende boekenkast en het lage houten krukje in combinatie met een comfortabele bank. En de grote S spreekt me ook aan. Zal wel met mijn achternaam temaken hebben....

A beautiful and light livingroom with a comfortable seating arrangement. I've spotted this light room in the Danish Bolig Magasinet. I love the floating book cainet and the combination of a sturdy wooden chair and a comforable fabric sofa. Plus the large S is great. Must be because it is the first letter of my surname...

4 opmerkingen:

  1. Oh, heerlijk zo'n lichte en frisse woonkamer. Dank voor deze inspiratie !

    groet
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van welk merk is die bank? zou ik graag willen weten!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anoniem,
    De bank is van Raun - kijk op: http://www.raun.com/
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alex Hoogeveenzondag, mei 02, 2010

    Iemand enig idee van het merk/type van de salontafel? Ik zoek al een tijdje zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen