17 december 2010

BONUS: Tip voor het weekend!

Sneeuwballen hoef je niet alleen maar te gooien hoor! Je kunt er ook een ontzettend gezellige winterse bezoeker van je tuin van maken. Zoals deze enorme sneeuwballen rups. Ik weet helaas niet meer waar ik de foto vandaan heb. Deze stond al enige tijd in mijn beeldbank te wachten op het juiste moment. Deze hoeveelheden sneeuw lijken me daar prima voor!
You don't always have to throw snowballs. You can also make them into this beautiful cattepillar. I'm not sure where I found the picture. It has been waiting in my database for some time now. With all this snow I thought this was the right moment to show it.

4 opmerkingen:

  1. Hoe snoezig is dat!!!, je moet er maar opkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, wat schattig! Jammer dat sneeuw altijd zo koud is... krijg al koude handen als ik naar het plaatje kijk. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk. Waarom hebben wij dat zelf niet eerder bedacht ;o)
    Fijn weekend.
    Gr Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute! I found it at this link:
    http://thecraftsdept.marthastewart.com/2010/02/snowed-in.html
    I know just the place to give that a try this year. :) ~~Rhonda

    BeantwoordenVerwijderen