6 december 2010

Kerst in wit met indigo blauw

Deze prachtige inspiratie van kerst decoraties in wit gecombineerd met indigo blauw is gefotografeerd door de Deense Ditte Isager. Een heerlijk luchtige manier van stylen en decoreren die bijna doet denken aan water. Zelf mag ik ook graag dennenappels en bladeren een kleur geven rond de kerst. De combinatie van mooie items en eigen creaties maakt kerst persoonlijk. Ik zie op iedere foto wel iets waarmee ik aan de slag wil gaan.
I came across this beautiful white & indigo Christmas decorations on the website of the danish photographer Ditte Isager. It shows a light airy way of decoration that almost looks like water. In every image I see an inspiration that I would like to implement in my own Christmas decorations. I love to combine beautiful objects with home made creations. 

2 opmerkingen:

  1. De open bomen vind ik zoooo mooi.Ik zou een dergelijk exemplaar heel graag willen hebben in een kunstvariant.....

    BeantwoordenVerwijderen