10 december 2010

Zeer originele advent methode



Is een adventkrans met vier dikke kaarsen niks voor jou maar vind je het idee van aftellen wel leuk? Probeer dan dit eens. Een mooie grote tak van drijfhout met opplak cijfers en een houten krans die je per dag dichter bij Kerstmis schuift. Kerst zoals ik het nog niet eerder gezien heb door Annaleenas Hem.
If a advent wreath can't please you perhaps you'll be an enthousiast of this idea. A large driftwood branch with sticker numbers and a wooden wreath. Every day you push it further and further towards Christmas. A very original idea by Annaleenas Hem.

3 opmerkingen:

  1. Zo simpel en toch zo mooi!
    heb je ondertussen al leuke kerstcadeaus gevonden voor je zus en haar gezinnetje? Ik kan je helaas geen tips geven voor leuke online shops hier in Australie. Helaas hebben veel leuke winkels hier geen mogelijkheid tot online shoppen. Maar mocht ik wat 'ontdekken' dan hoor je het van me hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig, ik had deze dit weekend ook op mijn blog geplaatst; superleuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen