30 november 2011

Eerste kerst decor in ons huis

Ik moet iets bekennen. De eerste kerstdecoraties zijn al het huis in geslopen. Redelijk onschuldig nog op het kleinste kamertje van het huis. Ons gasten toilet is gedecoreerd met bovenstaande afbeeldingen uit mijn Pinterest Christmas inspiratie board en de twee zwarte kerstboompjes zijn van Tine K Home
I have a little confession to make. The first few Christmas decoration have been spotted in my home. On the toilet so rather harmless... In Holland you normally don't start with Christmas until after December 5th. That's when we celebrate Sinterklaas. The images used for my Christmas decor come from my Pinterest Christmas inspiration board. And the two black Christmas trees are from Tine K Home

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Door jouw inspirerende tweet is kerst ook stiekem bij mij zijn intrede aan het doen. En door een paar papieren sterren, valt het ineens niet meer op dat de muren en plafond van het toilet nog steeds niet geschilderd zijn.... Ik kijk nu al uit naar je overige kerstinspiratie! Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk december! Heb ook zo'n zin om te beginnen, hier en daar ligt al wat klaar.....de kerstboom is geschilderd....kaartjes zijn in de maak....als Sint het land uit is dan ga ik los!!

    BeantwoordenVerwijderen