22 november 2011

Nieuw in Nederland - Storebror

We kennen natuurlijk allemaal Broers&Broers, de webwinkel met allemaal mooie oude Zweedse meubels en accessoires. Nu is er nog een broer bij gekomen. Onder het merk Storebror (Zweeds voor 'stoere grote broer') laten de twee zussen Mariska en Marije Broers in de eerste collectie een mix zien van oud en nieuw Scandinavisch design. Daarbij is belangrijk dat de producten een gebruikswaarde hebben en het leven vrolijker maken. Zoals bij deze houten kroonluchters in het naturel en wit. Op de planning staan nog meer nieuwe producten zoals kussens, vloerkleden, kistjes en een echte Zweedse keukenbank! 
Perhaps you've heard of the Dutch online shop Broers&Broers, selling beautiful old Swedish furniture and accessories. Now there is a new and exciting development that is called Storebror. A new label from the sisters Mariska and Marije Broers that will show a mixture between old and new Scandinavian design. And all the products must be functional as well as make our lives a little bit brighter. First in their collection are these chandeliers available in both natural and white wood. And they have more planned for us. Such as pillows, rugs, crates and a Swedish kitchen bench.

5 opmerkingen:

  1. Tot mijn grote schande moet ik
    bekennen dat ik ze helemaal niet ken.
    Ze zitten nog hier in de buurt ook.
    Goeie spulletjes!

    Mooie nieuwe ijsberen hierboven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt de aller-aller-aller-eerste traploper die ik echt geweldig vind.
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Volgens mij is Storebror = grote broer. Stor = groot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt Madcap en Storebror voor de taalcorrectie. Ik heb em meteen bijgewerkt in het blog. Wel op de basisschool manier van doorstrepen en het juiste erbij schrijven. Anders denkt iedereen die het later leest ja maar dat staat er toch ook!

    BeantwoordenVerwijderen