3 november 2011

Mooi met houten kralen

Grote houten kralen. In een hobby winkel loop je er zo aan voorbij maar misschien moet je toch een keertje toeslaan. Want het is heel eenvoudig om er zelf zoiets moois mee te maken. Ook leuk voor als je straks misschien een betaalbaar Sinterklaas cadeautje moet bedenken. De foto's zijn van Trine Thorsen en gespot op IfraLahell blog.
Big wooden beads. When we see them in a hobby shop we usually walk past them. But maybe next time we should stop and stock a few. As you can see they can be used to make great things. Also nice as an affordable DIY gift for someone. The images are by Trine Thorsen found on the IfraLahell blog.

4 opmerkingen:

  1. super mooi die blank houten kralen, heb het al een tijdje op mijn lijstje staan om ze te bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo makkelijk en met een spuitbus in iedere gewenste kleur te spuiten. Even op saté prikker balanceren en spray away.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet niet waar ik ze voor het eerst heb gezien (al best een tijdje geleden ergens). Maar ik vind de 'kledinghanger' van kralen echt super! En ik zit al een tijdje te broeden over hoe ik ze in mijn huis kan verwerken. Dus ideeën zijn welkom! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen