29 november 2011

Kerst in Australië


Als je zoals mijn zus in Australië woont en je kerst met 30+ graden op de thermometer viert dan ga je andere keuzes maken in kerst decoraties. Dit jaar gaat ze voor rood met wit en beach accenten. Alles zelf gemaakt en gevonden (met 2-jarige zoon). Zo heeft ze die leuke pluim in het midden van de witte kralenketting gevonden op het strand in Byron Bay. Na Sinterklaas komt ze een weekje naar Nederland toe om toch ook nog een beetje van onze winters (en mijn zwangerschap) mee te krijgen. Ik verheug me hier ENORM op.
Hieronder nog wat meer voorbeelden van kerst in een warm klimaat (beelden van Realliving
If you live in Australia as my sister you get to celebrate Christmas in warm temperatures of 30+ degrees celcius. This changes your preferences in Christmas decorations. This year my sister will go for red combined with whites and beachy accents. All homemade or found (with 2 year old son). Such as the poofy thing see has found on the beach in Byron Bay (in the middle of the white beads chain). I'm very much looking forward to seeing more of her cute decorations and herself when she comes to visit our colder Holland for a week in December.  
Here are some more ideas of how Christmas can look like in a warmer climate (images Realliving)

4 opmerkingen:

  1. prachtige foto's. Proficiat trouwens met je zwangerschap (wist dat helemaal niet ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat leuk! Je zus over uit Australië! Geniet ervan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kast-tafereel zeg! En ik kan me voorstellen dat je er onwijs naar uitkijkt om haar weer te zien!

    BeantwoordenVerwijderen