2 oktober 2012

Bliss in the woods


Herinner je je nog Our Shop waar ik vorig jaar over heb geschreven? Een Engelse studio met leuke theedoeken, posters en vintage spulletjes. Dit jaar zijn ze een samenwerking aangegaan met Bliss Home. Hieruit is een geweldige collectie keukenaccessoires is ontstaan met als thema dieren uit het bos. Ik ben helemaal gevallen voor de grote uil pot. Het doet me een beetje denken aan de vazen en kannen van Jonathan Adler maar dan met een wat vriendelijker prijskaartje en iets minder poespas. Mijn voorkeur gaat uit naar Our Shop.
Remember Our Shop a UK based studio we wrote about last year? They've collaborated with Bliss Home and have created a really pretty homeware range based on animals from the woodlands. I absolutely LOVE the large owl storage. It reminds me a bit of Johathan Adler products but with a better price tag and I must admit I like these better, less frills.  

3 opmerkingen:

  1. Erg gaaf! (en leuk, die nieuwe header zo!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wa'n scherp oog! Thanks ;-)
      Moest natuurlijk OYOY ook toevoegen en toen werd het geheel ineens wat strakker.
      Ben er wel blij mee.

      Verwijderen
  2. Mooi, bedankt voor het delen van deze leuke tip!

    BeantwoordenVerwijderen