10 oktober 2012

We have a winner!

Het is Renske de Haas geworden die de Small talk print van One Must Dash heeft gewonnen! Gefeliciteerd, we mailen je even voor je adres zodat we deze geweldige poster naar je op kunnen sturen. Niet gewonnen? Geen zorgen, onze sponsor Kleur op tafel heeft nog wat leuke give aways voor ons in petto!
Our winner of the Small talk print by One Must Dash is Renske de Haas! Congratulations. We'll send you an email for your address so we can make sure you receive this great print as soon as possible! Didn't win? No worries. Our sponsor Kleur op tafel has some nice ideas for give aways that will appearon this blog soon.


4 opmerkingen:

  1. Woensdagmorgen (nou ja bijna middag al) start ik weer mijn pc op, open mijn mail, hey een mail van Lille Lykke en wat zie ik: jeeee ik heb gewonnen!!! Ik spring een gat in de lucht, super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super! Ik heb je ook even een mail gestuurd voor je adresgegevens. Dan stuur ik de print snel naar je op. Kan je er lekker dagelijks van gaan genieten.

      Verwijderen
    2. Hoi Renske, heb je mijn mail al gezien?

      Verwijderen