23 oktober 2012

Modelwoning van Leva Husfabrik



In Rotterdam gaan we weer een interieur project onder handen nemen. En dit keer ons vorige woonadres. Eerst de nodige reparatie werkzaamheden, een deur verplaatsen, vloeren veranderen en een nieuwe keuken. Nou wil ik het op een strak budget doen zodat ik ook wat over kan houden voor wat leuke aanvullingen op de inrichting. Deze keuken hierboven van een van de modelwoningen van het Zweedse LEVA husfabrik is een mooie inspiratie. Zit alleen een beetje met waar laat ik de vaatwasser?
We're about to do a new interior decorating project. And this time it is our previous appartment. First we need to do some repair, change the location of a door, get a new floor and a new kitchen. I want to look at doing this on a tight budget so that there will be some euros left for new additions on decorating. This kitchen from a showmodel house by LEVA husfabrik is a good inspiration. Only I'm wondering where I'll leave the dishwasher?

3 opmerkingen:

  1. Een mooie kans om een Smeg vaatwasser in een leuk kleurtje te kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de keuken ook heel erg mooi! Anders dan anders... :-) En een vaatwasser is geen must toch? Ik heb zelf ook geen vaatwasser, als je geen groot gezin hebt is dat prima te doen!

    BeantwoordenVerwijderen