25 oktober 2012

Miller Goodman bij Piet Hein Eek

Ik ben groot fan van de Miller Goodman producten. Was dan ook blij verrast om de producten op zo'n leuke manier tegen te komen bij Piet Hein Eek tijdens de Dutch Design Week. Dat XL hoofd, de totem, de XL blokken én de art pieces in de stijl van Miller Goodman. Mijn zoon is nog wat jong (9 maanden) maar dat heeft me niet weerhouden om toch maar alvast zo'n blokkendoos aan te schaffen. En als PHE tzt van zijn XL hoofd af wil... Ik offer me graag op. Je kunt nog tot het eind van de week naar de DDW in Eindhoven.
I'm a huge fan of the Miller Goodman products. So how happily surprised was I when I came across a Miller Goodman show at Piet Hein Eek during the Dutch Design Week. I love the XL head, the large totem, the XL blocks and the funny art pieces in Miller Goodman style. Unfortunately my baby boy is still a bit young (9 months) however that didn't hold me back to buy a first set of blocks. And if PHE ever wants to get rid of the XL head... I'd be happy to accomodate a warm home for it. You can still visit the Dutch Design Week until the end of this week in Eindhoven.


3 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooi hoor! Ik hou ook erg van Miller Goodman :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik kom net van PHE vandaan en heb (ongeveer) dezelfde foto gemaakt! Mijn kinderen zijn alweer te oud... (en voor kleinkinderen nog iets te jong :)

    BeantwoordenVerwijderen