17 juni 2013

For the love of a good vintage poster




Kijkend op mijn Pinterest board 'GREAT ILLUSTRATIONS' kwam ik dit beeld van een vintage poster met een schattig roze bankje tegen. Het huis is van styliste Heather Nette King en stond vermeld op het blog The Design Files. Helaas kom ik zelden zo'n mooie vintage posters van dat formaat tegen. Is me een keer overkomen in Zwitserland waar ik na me te hebben verloofd een mooie poster die ik her en der ter decoratie had gezien als souvenir mee wilde nemen. Helaas was de poster Arosa Girl met z'n 400 euro vrij stevig van prijs en heb ik em achter gelaten. Bij het artikel op het blog The Design Files staat een link en die bracht me op de Australische site Vintage Posters Only. Helaas niet met prijzen vermeld maar wel met een indrukwekkende collectie en posters van formaat. Mocht er een keertje een voorbij komen waarbij ik denk 'OEH!' dan ga ik nog maar eens informeren. Wie niet waagt, wie niet wint.
Looking through my Pinterest board 'GREAT ILLUSTRATIONS' I came across this image by The Design Files of a hallway with a cute pink sofa and an amazing vintage poster (home owner was stylist Heather Nette King). Unfortunately I never come across these posters in real life. And when I do (had it once in Switzerland where I wanted to buy the Arosa Girl poster as we got engaged that week) they are at least 400 euros. I followed the link in the blogpost by The Design Files and that brought me to the Australian site Vintage Posters Only. No prices mentioned there but the collection and measurement of the posters are impressive. Maybe something to look into if I come across a print I just cannot resist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten