10 juni 2013

Voor het zomerse gevoel



Deze fijne zomerse inspiraties onlangs gepind op Pinterest moest ik ook even via mijn blog delen. Ik denk dat er niet een strand parasol tussen staat waarvan ik denk 'nee die zou ik niet leuk vinden'. Shawls draag ik niet meer in Singapore maar ik blijf er een zwak voor houden. Zo ook voor deze. En de strandlakens kan ik iedere dag wel gebruiken met al dat zwemmen wat we doen om een beetje om te gaan met de temperatuur. Allemaal fantastische producten van Kerry Cassill.
I've recently pinned this great summer inspirations on Pinterest and I didn't want to keep it from my blog readers. I love these beach umbrellas and don't think there's one I wouldn't like to have. Scarves I don't wear so much in Singapore anymore but I still have a weak spot for them. And the beach throws I could use daily with all the swimming we're doing to keep ourselves from getting too warm. All great products by Kerry Cassill.

2 opmerkingen: