19 juni 2013

Jars made for admiring and a bowl I desire





Onlangs weer eens bij Oh Joy gekeken. Ik volg haar met veel plezier op Instagram maar op haar blog kom ik eigenlijk bijna nooit. Blij dat ik gekeken heb want via het volgen van wat links kwam ik terecht op de site van de online shop LEIF. Daar spotte ik deze bijzondere kannen. Blijken ontwerpen te zijn van Ben Fiess een Amerikaanse designer met een fascinatie voor keramieken oppervlaktes. En voor zover ik kan beoordelen een geweldig gevoel voor kleur. Oh ja, en ik vind dit schaaltje ook geweldig!
After a brief visit to the Oh Joy blog I followed a few leads. Love doing that on the internet. One of them got me to the shop LEIF where I spotted these ceramic jars. Designed by Ben Feiss, an American artist fascinated by ceramic surfaces. And as far as I can see an amazing sense of color. By the way, I also love this little bowl.

1 opmerking: