27 maart 2009

Vakantieplannen?


Zijn de plannen voor de komende vakantie al gemaakt? Touren in de meiweek of straks op avontuur in de zomer? Deze week is de vliegtax weer afgeschaft (haleluja!) dus die vier tientjes kunnen we weer aan leuke dingen gaan uitgeven!

Op een van de sites van styliste Sofie Andersson kwam ik bovenstaande fotoshoot van een omgebouwde VW tegen. Vakantie op een vierkante meter heeft me nooit echt heel erg getrokken maar zoals deze wagen uitgedost is ziet het er wel weer heel aantrekkelijk uit. Plus als je ergens lekker kan touren met zo'n wagen dan zijn het de Scandinavische landen.

Komend weekend ga ik lekker dromen van tripjes naar de fjorden, zwemmen in meren en shoppen in de leukste steden in deze bright orange campervan.

1 opmerking:

  1. Hoi Caroline,

    Volgens mij ben ik in mijn vorige leven zigeunerin geweest, kralen, kamperen en een overvloed aan kleur. Moest dan ook reageren op deze fantastische plaatjes. Heerlijk, nog wat weekjes wachten en dan, Corsica here we come!

    Succes met alles,
    groet
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen