30 september 2009

Dubbele portie

Vandaag trakteer ik jullie op een volledig interieur. Dit omdat ik gisteren niet in de gelegenheid ben geweest om een blog te plaatsen. En als je zegt iedere werkdag hoor je dat ook wel waar te maken. Vandaar nu een kleine bonus. Plus bij het zien van de portfolio van fotografe Trine Thorsen realiseerde ik me al dat ik deze interieurs niet moet opdelen in losse berichten maar als een geheel moet laten zien. Ze zijn echt geweldig!
Today I treat you to an entire interior. To what this pleasure? I've neglected my post yesterday. I was unable to do it and feel that I should keep to my 'once every working day' promise. So today I place a bonus. Plus viewing the portfolio of photographer Trine Thorsen made me realise that I could not post these pictures in seperate reviews. They should be seen as an complete home. They're absolutely beautiful!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten