11 januari 2012

Lekker kringlopen





Maandagavond heb ik op twitter een gezellig avondje doorgebracht met wat online friends over het ontwerp kringloop. Het is me wel duidelijk dat we met velen de passie voor het snuffelen naar little gems bij de kringloop winkels delen. Daarom wil ik jullie deze site ook niet onthouden: containergirl. Ik kwel mezelf hier regelmatig mee. Kwellen, waarom? Deze kringloop ligt ergens in Zweden en ze houden een blog bij. Niet zo 1, 2, 3 naast de deur dus maar wel met hele leuke spullen. Ik zou hier graag een keertje met een klein vrachtwagentje langsrijden.
This Monday I enjoyed an evening of tweeting with online friends about a shared passion of visiting thrift markets and shops. We all love to search for little gems amongst the hand me downs of others. Therefor I would love to share this blog with you: Containergirl. It is the blog of a Swedish thrift shop and they have the nicest things there. Unfortunately I know I won't be able to stop by any time soon so I torture myself by looking. But I would love to just drive over there with a mini truck so that I can bring a shipload home.

7 opmerkingen:

  1. Oh that is painful!!! I want to go there and buy everything in those photos...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha tja heel verslavend 'kringlopen' Vandaag ga ik even snuffelen bij ons in de buurt, die tip kreeg ik dus maandagavond ;) Zou zo instappen en mee willen met dat vrachtwagentje....snuffelen in Zweden. Dank voor de link.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha,..dank je wel voor de tipp! Maar toen ik op zoek ging naar het adres en de email zag ik dat het mooie winkeltje in Norwegen is ;O)...jammer ;o)
    Groetjes,
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar als het zo mooi gestyled is, is het idee van de kringloop en het ontdekken van schatten ook een beetje weg..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik troost mij maar met de gedachte dat het vast allemaal veel te duur is daar. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi! wat leuk leuk om onze fotos hier te zien...ik werk zelf bij deze winkel...in Noorwegen:-)groeten uit Noorwegen:-)

    BeantwoordenVerwijderen