7 januari 2013

The 'new' living for me


In Singapore is straks het interieur wat aan banden gelegd. Je mag namelijk niet heel veel veranderen. Geen muren verven, behangetjes plakken of gaten boren. Waar moet het dan heen met mijn leuke posters en zee van creativiteit?! Voorlopig ga ik dus ideeën opdoen bij afbeelding als deze van Plaza Interior uit Zweden. Posters op de grond op krukjes en postcards met tape aan de muur.
When we move to Singapore I will be limited for what I am allowed to do with the interior. No painting of walls, no wallpapering (love to do that!) and no drilling of holes. What to do with all my cute prints and burst of creativity. I must fill my Pinterest and blog pages with new ideas such as these from Plaza Interior from Sweden. Put prints on the floor or a little stool and tape postcards to the wall.

7 opmerkingen:

  1. Doe mij die ramen maar! Waar heb je posters dan nog voor nodig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of neem een paar van de mooie pronkrekkem/ tijdschriftenreeksen van VT wonen mee. Kun je veel neerzetten ( en weer wisselen) zonder te boren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bummer is dat zeg! Maar zo moet je toch een eind komen lijkt me. Daarnaast ben je hopelijk lekker vaak buiten in dat heerlijke tropische weer!.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DIE RAMEN! Wauw, heel mooi!

    En inderdaad, met masking tape kun je heel veel! Ik schreef er toevallig deze week nog een blog over ;)

    Wanneer vertrek je naar Singapore en voor hoe lang?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En met washi tape kun je héél veel doen op je muren. :-) Maar leuke prints inkaderen en op de vloer of op kasten zetten, is ook mooi hé. Veel succes met de verhuis naar Singapore! Hoelang zou je naar ginder gaan?
    Groetjes vanuit België,
    Inge x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, ik kom geheel toevallig op je blog terecht via pinterest en lees dat je naar Singapore verhuist. En heel toevallig wonen wij daar ook sinds 4 weken. Hier hetzelfde probleem met de muren waar niks aan mag gebeuren. Ben nog op zoek naar leuke alternatieven. Ik blijf je dus volgen en hoop op inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Denk dat mijn echte creativiteit pas gaat vloeien als ik in het appartement sta met al mijn posters en lijsten. Maar zodra ik suggesties heb dan laat ik het je weten. Masking tape gaat in ieder geval in grote voorraad mee en denk dat ik ook nog wat kneed gom ga halen voordat ik vertrek.

      Verwijderen