18 juli 2011

Geïnspireerd door het Noorse Cathrineholm

Over de rechter poster heb ik eerder geschreven. Het prachtige werk van Handz (te vinden op Etsy). De kleurrijke linker variant van Elisandra via Designspiration is een nieuwe voor mij waar ik tipgeefster Little Scandinavian graag hartelijk voor wil bedanken. Op twitter volg ik haar al even als Scandinavian mum maar nu heb ik ook haar blog ontdekt. 
I've written about the print on the right before. It's the beautiful work by Handz (you can find him on Etsy). The colorful left poster was new to me. It is made by Elisandra and comes from Designspiration and the tip came from Little Scandinavian. I follow her on twitter for some time now as Scandinavian mum and now I've also discovered her blog.

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je ons even op dit werk atendert! Ik heb gisteren veel tijd op Etsy besteed, zoeken naar een leuke poster. Nu nog kiezen welke het wordt / worden ;-) Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So sweet of you to mention me! Think we both share the appreciation for great design. Wish you a lovely Wednesday!

    Love x

    BeantwoordenVerwijderen