5 november 2010

De kunst van hergebruik

Al een tijdje ben ik fan van Fine Little Day. Volgens mij ben ik ze het eerst op het spoor gekomen via hun behang van boten (getekend door een van de kinderen van de ontwerpster). Deze lepels vind ik ook helemaal super. Ik krijg al helemaal zin om mijn keukenla door te spitten en anders weer even naar de kringloop te rijden. Het is wederom een heel eenvoudig ontwerp maar het ziet er zo schattig uit.

I've been a fan of Fine Little Day for quite some time now. I believe I've first spotted them when I was looking at the wallpaper made from drawings of one of the children from the designer. The spoons I'm showing here are also a favourite. I'm itching to make some myself. It looks really easy to make and the effect is amazing!

1 opmerking:

  1. Haha, ik krijg een grote glimlach van dit leuke 'bestek' op m'n gezicht. Origineel en verrassend.

    Bert M

    BeantwoordenVerwijderen