30 november 2010

Witte herten en gehaakte ballen

Via het blog van House Doctor kwam ik gisteren deze foto tegen. Wat een geweldig leuke kerst opstelling. Er zijn veel House Doctor producten gebruikt waaronder de witte herten. Deze krijg ik in de loop van de week ook nog opgestuurd! Die gehaakte kerstballen van dikke wol zijn ook super. Op zo'n moment zou ik ECHT willen dat ik kon haken. Misschien toch maar eens een keertje een workshop gaan volgen...
When visiting the House Doctor blog I came across this image. What a beautiful modern Christmas setting. A lot of House Doctor products were use like for instance the white deer and mooses. Those will be sent to Lille Lykke later this week. I also love the wool Christmas balls. At times like this I wish I could crochet. Maybe I have to start looking into a workshop or something....

2 opmerkingen:

  1. De spulletjes van House Doctor zijn inderdaad erg mooi! Alleen de catalogus is al prachtig!

    groeten, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,
    Hahaha, ik heb zó moeten lachen om je reacties op mijn blog gisteren! Die herkenning van jou, geldt andersom ook. Ik zie jou dingen posten waarvan ik denk; Ja! Dat vind ik leuk! Grappig zeg.
    Ons behang is inderdaad ook van Swiet, online besteld. En ik wil inderdaad tzt de hele bank in oranje hebben (het witte eruit, misschien op één stuk na) maar dat heeft geen haast. Die adverteerder op MP reageert niet, jammer. Het blauwe popje is van Lammers en Lammers, www.lammersenlammers.nl Hun stand op de woonbeurs was inderdaad om te watertanden! Alles was prachtig. Volgens mij kun je niet online bestellen, maar je kunt natuurlijk altijd mailen.
    Ik wil graag op je 'we read' lijst, heb je dan nog iets nodig verder? Ik zag allemaal mooie kleine headers staan, laat maar weten als ik je iets kan sturen.
    Oja, en ik ben jaloers dat tas-ka zo dicht bij jou in de buurt zit, wil er ook graag heen!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen