10 november 2010

Wreck this journal

Dit boek is grappig! Ik heb het onlangs gekocht voor mijn zus die 2 jaar naar Australië is gegaan én voor mezelf. En na 2 jaar kunnen we de boeken met elkaar vergelijken om te zien wie er beter zijn best gedaan heeft. SIS, ik heb al 1 pagina gedaan.....
Je kunt nu ook de Nederlandse versie kopen en de bedoeling is dat je het boek op zoveel mogelijk verschillende manier 'verpest'. Een leuk 5/12 cadeautje voor een vriend of vriendin.
This book is funny! I've recently bought it for my sister (who just went to Australia for 2 years) and myself. After her stay down under we will 'compare notes'. It is not a book to read... NO!!! It is a book that you must wreck. Preferabilly in various very creative ways. A nice gift for a friend.

5 opmerkingen:

  1. leuk! ik heb m ook! ik moet er nog mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb dit boek cadeau gedaan aan mijn broer. Volgens mij is de laatste opdracht dat je het boek, letterlijk in staat van ontbinding aan het eind van alle opdrachten, naar iemand moet opsturen. Nou, kreeg ik even mooi mijn gegeven cadeautje terug! :) Maar zeker een aanrader voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha! hij is zo geweldig, heb 'm laatst aan een vriendin kado gedaan, kom ik na een lange dag werk bij m'n fiets, zit er een prop onder m'n snel binder- in opdracht van het boek, heeft ze een pagina uitgescheurd, een prop van gemaakt en een lieve tekst opgeschreven- heerlijk thuiskomen zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vanmorgen op mijn werk vertelde iemand mij over dit boek.. met de vraag of ik je site kende ;)

    BeantwoordenVerwijderen