9 november 2010

I can't stand the rain



Tuurlijk, met regenachtige dagen weet je weer dat het echt herfst is. Maar ik heb mijn portie wel even gehad hoor. Daarentegen vind ik deze kussens van Donna Wilson wel helemaal super! Een deel van haar collectie is te vinden bij de op 16 november te openen winkel van Taska. Ga daar als je in Den Haag bent zéker een keertje langs.
Ok, when you have rainy days it reminds you that autumn has really arrived. But I feel I've had my portion for now. Although.... the indoor rainy cushions by Donna Wilson are really beautiful. If you're in Holland check out the shop by Taska in The Hague. They open 16th of November and carry a part of the Donna Wilson collection. 

3 opmerkingen:

  1. Waarom zat deze winkel er nog niet toen ik nog in Den Haag woonde! Thanks for sharing!
    Groetjes Monique
    Ps... tja, die regen...misschien snel maar eens een last minute-je boeken en je zus achterna reizen... lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kussens! Ik wil binnenkort zeker een bezoekje brengen aan Taska :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 27 graden, zon zee strand vandaag. Buiten bij surf club Noosa visje gegeten. Wij hebben idd geen regen gezien hier ko.
    X eef, mam & noutje

    BeantwoordenVerwijderen