26 november 2010

I absolutely LOVE....

 
al het moois van Zoé de Las Cases. Ik zit net op de site te kijken wat ik voor leuks op mijn kerst verlanglijstje wil zetten en ik kan gewoon niet kiezen! De magneten voor op de koelkast... De kartonnen kids die ik op een plint laat rusten of dat guitige meisje met het rode kroontje. Allemaal té leuk! 

all these items by Zoé de Las Cases. I've just visited the site to look at inspirations for a Christmas wish list and I don't know what to choose from. I love them all. The magnets for our refridgerator.... The cardboard children to put on the edge of the floor or the cheecky girl with the red crown. So much to choose from!

3 opmerkingen:

  1. Allemaal erg leuk! Ik durf niet door te klikken, bang dat mijn lijstje nog langer wordt dan het al is haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,

    Ze zijn allemaal erg leuk. Ikzelf zou kiezen voor het rijtje kinderen voor op de plint. Nog ontzettend bedankt voor de service dat ik het boek Detaljer Hemma,afgelopen donderdag bij je kon komen ophalen. Wat een heerlijk boek. Terug naar mijn jeugd. Ik blijf er inkijken.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love these! I have many photos of my niece and nephews that would make great works of art. Thanks for showing these :)

    BeantwoordenVerwijderen